PRZEPISY POLSKI

Wyświetlono posty wyszukane dla hasła: PRZEPISY POLSKI





Temat: Czy prowadzicie po alkoholu?
"J.F." <j@poczta.onet.plwrote
in message


Stanu jak stanu. Raczej od tego ze drogi maja po kilka pasow, piesi sie
nie
paletaja, a policja pilnuje ze wszyscy jechali rownie powoli...


  Piszac stan drog, wlasnie to wszystko mialem na mysli, nie tylko
jakosc nawierzchni.

  Jesli chodzi o pilnowanie ruchu przez Policje, to proponuje zajrzec
na:

http://www.dpwt.com/jpgcap/germtwn.html

  Sa na zywo zdjecia z kamer nadzoru ruchu (trzeba kliknac na kamerze
na mapce, zeby ogladac z niej zdjecia).

  Ciekawe, czy te 100 kamer, ktore maja byc zainstalowane w W-wie,
tez bedzie cyfrowe?


Nawiasem mowiac: jak tu kiedys z Duchnowskim ostro dyskutowalismy, to
sie okazalo ze moze i wypadkow na przejechana mile jest w USA znacznie
mniej, ale na mieszkanca jakos dziwnie tyle samo ...


  Bo moze jest to jakas "stala uniwersalna", jak stala grawitacji? ;-)

  Pisze to polzartem, polserio. Bo jakos pomimo generalnej poprawy
jakosci samochodow, drog (mimo wszystko), drakonskich (w Polsce)
przepisow, egzaminow na prawo jazdy przypominajacych obrone pracy
doktorskiej, itd, to wlasnie jakos ilosc wypadkow pozostaje jakby ta
sama (tzn rosnie wraz ze wzrostem liczby samochodow).


J.


Pozdrawiam,
Andrzej

Przejrzyj więcej postów z wątku



Temat: lpg a garaż podziemny


"Marcin Będkowski" <mbedkow@go2.plwrote in message



ctrl+V z pl.regionalne.gorny-slask

"Na parking podziemny wjechac nie moge bo mam auto z
 LPG, poprostu horror!

 | /ciach/
 | nie bardzo rozumiem nie wpuścili Cię bo masz lpg czy sam sobie taki
 | rygor narzuciłeś, że nie wjeżdżasz na zamknięte parkingi?
 | /ciach/

 | Na parking pod UniCentrum nie wpuszczają aut z instalacją LPG"

Jak myślicie jak to sprawdzają na niucha [lol], bo dla mnie sprawdzanie
po widocznym korku od tankowania lpg to żadne sprawdzanie. BTW jak to
się ma do przepisów? Rzeczywiście są jakieś ograniczenia?


Nie ma w Polsce przepisow dotyczacych ograniczenia parkowania samochodow z
instalacja gazowa. Natomiast wlasciciel garazu moze sobie taki przepis
ustanowic (w koncu to jego garaz). Taka jest wykladnia sprawdzona w Strazy
Pozarnej i paru innych instytucjach.

Axel

Przejrzyj więcej postów z wątku



Temat: SIMPLUS roaming reklamacja

In article <aj7r5q$67@news.gazeta.pl, Duke wrote:
Plus powinien
zadbac o to zeby nie placic tez za to bedac w innym kraju (albo
poinformowac
o tym WYRAZNIE na stronie www lub gdziekolwiek indziej)
Cytat z regulaminu SIM+:
"Naliczanie opłat: za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia, od momentu
odebrania zainicjowanego przez Użytkownika połączenia, naliczana jest połowa
stawki minutowej. "
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Czyli od momentu kiedy system do Ciebie oddzwania, a nie kiedy abonent do
którego dzwonisz podniesie słuchawkę.


Problem polega na tym, czy regulamin roamingu w Simplusie jest
w zgodzie z polskimi przepisami. Przejrzyj więcej postów z wątku



Temat: SIMPLUS roaming reklamacja

Jacek Grodzki wrote:
In article <aj7r5q$67@news.gazeta.pl, Duke wrote:

Plus powinien
zadbac o to zeby nie placic tez za to bedac w innym kraju (albo
poinformowac o tym WYRAZNIE na stronie www lub gdziekolwiek indziej)
Cytat z regulaminu SIM+:
"Naliczanie opłat: za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia, od
momentu odebrania zainicjowanego przez Użytkownika połączenia,
naliczana jest połowa stawki minutowej. "
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Czyli od momentu kiedy system do Ciebie oddzwania, a nie kiedy
abonent do którego dzwonisz podniesie słuchawkę.

Problem polega na tym, czy regulamin roamingu w Simplusie jest
w zgodzie z polskimi przepisami.

Wlasnie dokladnie o to mi chodzilo. Ustawa ma tutaj role nadrzedna. Tylko ze
nie wiem czy sa tam jakies zapisy na ten temat a nie mam sily na jej
doglebne studiowanie. Moze jest tu jakis prawnik, specjalista od
telekomunikacji. Zapytam jeszcze na jakiejs grupie o prawie.

Przejrzyj więcej postów z wątku



Temat: Poczta głosowa - IDEA


In article <a6ku2s$t3@news.tpi.pl, Przemo wrote:
a wiec probowalem z kilku budek tel roznych opow tpsa :) i elektrim i z
zadnej nie zjada impulsu z karty. Ale ale, dzis zadzownilem do BOA Ideii i
pan powiedzial ze oplata powinna byc pobrana i analizujac bilingi z ideii
optimy rzeczywiscie oplata jest pobierana.
czyli mamy maly error jedna siec zalicza inna nie. Bede testowal jeszcze z +
abo oraz karta i era abo i karta dam znac co i jak.
BTW Jednak jesli sie nie urzywa poczty glosowej w popie nalezy ja wylaczyc


Moje pytanie brzmi dlaczego Idea stosuje takie rozwiązanie - płatny
komunikat? Czy takie rozwiązanie jest w zgodzie z polskimi przepisami?
Odpowiedź na pyt. 1 - ponieważ w ten sposób dodatkowo zarabia kasę, która
jej się nie należy. Odp. na pyt. 2: nie jest w zgodzie z polskimi przepisami.
A więc sprawa kwalifikuje się do UOKiK.

Przejrzyj więcej postów z wątku



Temat: Poczta głosowa - IDEA


Moje pytanie brzmi dlaczego Idea stosuje takie rozwiązanie - płatny
komunikat? Czy takie rozwiązanie jest w zgodzie z polskimi przepisami?


Z popa na popa - nie nalicza za "Poczta głosowa nie została aktywowana"

Pozdro .. Miroo

Przejrzyj więcej postów z wątku



Strona 4 z 4 • Znaleziono 309 wypowiedzi • 1, 2, 3, 4

img
\